CRIMELE DIN SPITALE ÎNCEP SĂ IASĂ LA IVEALĂ. ”Și eu am omorât oameni!” Dezvăluiri șocante din secția ATI COVID a Spitalului Județean Sibiu

Daniel Vla - Ortodoxie, Țară, Românism

„Ei practic nu mor de COVID, mor de clostridium, mor asfixiați, mor sedați.”


Prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sibiu, Ion Veştemean, a declarat, luni, pentru MEDIAFAX, că a fost înregistrat un dosar penal pentru omor în cazul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Sibiu.

„Deocamdată ne-am sesizat din oficiu cu privire la săvârşirea infracţiunii de omor. Se fac cercetări in rem”, a spus Veştemean. Procurorul de caz urmează să decidă cum se va face ancheta în acest caz. – m.mediafax.ro


Preiau articolul de pe: turnulsfatului.ro

”Nu vreau să crezi că vreau să salvez lumea. Nu vreau, pentru că nu pot. Dar am nevoie de ajutor, pentru că am fost acolo, am văzut și mă doare. Nu-mi poate spune nimeni că nu e așa și vor mai fi și alții care vor intra și nu vor mai ieși în viață. Acești oameni trebuie răzbunați. Aceste decese trebuie răzbunate prin aflarea…

Vezi articolul original 6.510 cuvinte mai mult

Lasă un comentariu