Pustnicul Zosima: „O să fie MARE MACEL IN ORASE. O să fie mai rău decăt ti-a spus părintele Pustnic N.” Completare la articolul „PROFETIE: „MARE VARSARE DE SANGE” in 2011 in Romania?”

SACCSIV - blog ortodox

   Citez din articolul Profeție despre România anului 2011: «MĂCEL!»:

   Am văzut prima oară pe site-ul fraților de la apologeticum această profeție și mi-a dat fiori confirmând ceea ce profețise Părintele Paisie … vremea spanacului. Apoi a fost preluat și de SACCSIV. Totuși eram nelămurit fiindcă aveam cartea în față și fragmentul lipsea cu desăvârșire. Am zis: OK!, poate e o ediție mai nouă. Și azi am găsit cartea (Pustnicii Nevăzuți ai Athosului), e o ediție completată (pe a doua pagină scrie: Ediția a II-a Completată) și foarte recentă iar profeția completă arată astfel (pg. 150 – 154)(am păstrat elementele importante, dar totul e foarte interesant):

   Pustnici cu vieţuire îngerească din Munţii Rarău şi Giumalău – jud. Suceava

   Munţii Rarău şi Giumalău (vârful Muntelui Rarău are o înălţime de 1651m, iar vârful Muntelui…

Vezi articol original 806 cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un răspuns

